קורס פולואפ המלא

רשימת משאלות Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

אודות הקורס

קורס הפולואפ המלא

פולואפ (Follow-Up) הוא אחד המרכיבים הקריטיים והחשובים ביותר בתהליך המכירה. בקורס הפולואפ המלא תלמדו כיצד להפוך את המעקב אחרי הלקוח למנוע הצלחה עסקי, מבלי להישמע "נודניק" ומבלי לפספס הזדמנויות.

הקורס מחולק לשישה נושאים עיקריים:

  1. מבוא לפולואפ
    מה זה פולואפ? למה הוא חיוני להצלחה במכירות? נלמד כיצד פולואפ נכון יכול להשפיע על סגירת עסקאות ולהפוך למנוף ליצירת קשרים עסקיים ארוכי טווח.
  2. הזמן המושלם לפולואפ
    מתי נכון לעשות פולואפ לאחר שיחה ראשונה? איך מזהים את הטיימינג המדויק לכל לקוח? נעמיק גם בפולואפ לאחר מכירה, ואיך הוא משפיע על המשכיות העסקה.
  3. הדרך הנכונה לפולואפ
    איך להימנע מהשארת רושם "נודניקי" אצל לקוחות פוטנציאליים, ולבנות פולואפ אישי וממוקד לכל לקוח. נלמד איך לעדכן לקוחות במידע חדש וליצור בהם עניין מתמשך.
  4. כלים וטכניקות לפולואפ אפקטיבי
    נלמד על כלים דיגיטליים מתקדמים כמו CRM לניהול פולואפ, איך להיעזר בהקלטות שיחה והחשיבות שלהן, ואיך לשמור נתוני לקוח לצורך פולואפ אפקטיבי.
  5. מעקב והתמדה – מפתח להצלחה
    נושא זה ידון בחשיבות ההתמדה והמיקוד במעקב לאורך זמן, תוך שילוב כלי ניהול המאפשרים לעקוב אחר תוצאות הפולואפ.
  6. סיכום הקורס: כיצד לשלב פולואפ יעיל בתהליך המכירות
    נסכם את הקורס עם כלים מעשיים לבניית שגרה יומיומית של פולואפ כחלק אינטגרלי מתהליך המכירות שלכם, ונדון בעקרונות המפתח לשמירה על קצב נכון ושיפור מתמיד.

בקורס תקבלו את כל הכלים להטמעת פולואפ נכון בתהליך המכירה, שיסייע לכם לסגור יותר עסקאות ולחזק את מערכות היחסים עם לקוחותיכם.

Show More

What Will You Learn?

  • בקורס תלמדו מה זה פולואפ ולמה הוא כל כך חשוב להצלחת המכירה ולבניית קשרים עסקיים ארוכי טווח. נעסוק בשאלת התזמון הנכון – מתי נכון לבצע פולואפ לאחר שיחה ראשונה, כיצד לזהות את הטיימינג המתאים לכל לקוח, ומה החשיבות של פולואפ לאחר מכירה. נלמד איך לבצע פולואפ בצורה נכונה, מבלי להיראות "נודניקים", ואיך ליצור פולואפ אישי וממוקד לכל לקוח. הקורס יספק לכם כלים וטכניקות לניהול פולואפ אפקטיבי, כולל שימוש בכלים דיגיטליים לניהול לקוחות, הקלטות שיחה ושמירת נתוני לקוח. כמו כן, נדון בהשפעת המעקב וההתמדה בפולואפ וכיצד לשלב פולואפ יעיל כחלק משגרת המכירות היומיומית ולשפר אותה לאורך זמן.

Course Content

פתיח ומבוא הקורס

  • פתיח ומבוא הקורס
    01:53

הזמן המושלם לפולואפ

הדרך הנכונה לפולואפ

כלים וטכניקות לפולואפ אפקטיבי

מעקב והתמדה – מפתח להצלחה

סיכום הקורס כיצד לשלב פולואפ יעיל בתהליך המכירות

Student Ratings & Reviews

No Review Yet
No Review Yet

תפריט נגישות